13 Říjen 2015

FCA prodlužuje otevírací dobu zákaznického centra

 

Od října se skupina FCA ještě více přiblíží svým zákazníkům. Všichni, jež řídí vozy značek Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Lancia nebo Jeep®, se mohou spolehnout na rozšířené služby, které naplňují nové potřeby zákazníků týkající se mobility.

 

Pro uspokojení potřeb všech zákazníků se značka Mopar®, zaměřená na služby, péči o zákazníka, originální náhradní díly a příslušenství značek FCA, rozhodla prodloužit otevírací dobu svého zákaznického centra. Customer Service Center (CSC) je kontaktním místem FCA, které poskytuje informace o modelech, službách, prodejní a asistenční síti a které přijímá oznámení a nabízí nejvhodnější řešení nejrůznějších problémů. Standardní provozní doba centra od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin se nyní rozšíří i na sobotu, a to od 9 do 18 hodin. Tato rozšířená doba je určena italským, německým, francouzským, španělským a britským zákazníkům. Silniční asistence bude nadále v provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Prodloužení otevírací doby zákaznického centra je dalším krokem ve vývoji zákaznických služeb skupiny FCA, které si v průběhu let vysloužily řadu mezinárodních ocenění.  

 

Toto mezinárodní zákaznické centrum skupiny FCA je největším multibrandovým, vícejazyčným centrem zákaznické podpory v Evropě. Zajišťuje přímý kontakt s koncovými uživateli ve více než 20 zemích, kterým přináší vysoce kvalitní služby. Velký podíl mají na tom rodilí mluvčí, průběžně školený personál a účinná platforma pro vztah se zákazníky.

 

V souladu s celosvětovou strategií skupiny poskytuje CSC své služby koncovým uživatelům, autorizovaným prodejcům a servisům prostřednictvím mnoha kanálů. Kromě standardních komunikačních kanálů vyvinula FCA také inovativní aplikace, které od svého spuštění zaznamenaly již 450 000 stažení. Ciao Fiat Mobile, Lancia Everywhere Mobile, Alfa Romeo InfoMobile, I am Jeep® Mobile, Abarth24h Mobile, Fiat Professional Mobile a Fiat Ducato Camper Mobile jsou k dispozici zdarma v pěti jazycích a v 17 evropských zemích, a to jak na App Store, tak i Google Play. Aplikace poskytují užitečné informace a rychlou pomoc.

 

Pro poskytování ještě lepší péče zákazníkům má zákaznické centrum profily na Twitteru a Facebooku: @Fiat Care, @Alfa RomeoCare, @Lancia Care a @Jeep® Care. Jedná se o zákaznické účty, kde mohou zákazníci kontaktovat vyškolené operátory, které jim ochotně pomohou. Tento pokročilý systém zákaznické podpory umožňuje centru zákaznických služeb zastupovat 20 značek skupiny. V roce 2015 tak CSC zprostředkovalo podporu 4 milionům klientů na dvaceti trzích světa.

 

Turín, 13. října 2015

 

poslední videa

pokroČilé vyhledávání

Hledat...

Od
Komu
Hledat

Související obrázky


Priložené soubory