01 Březen 2016

Mopar® na mezinárodním autosalonu v Ženevě 2016

 

  • Řada exkluzivního příslušenství pro modely značek Fiat, Jeep® a Alfa Romeo.
  • Vysoce kvalitní oficiální značkové předměty Fiat, Alfa Romeo a Abarth.
  • Mopar® Owner Centre, platforma pro zákazníky skupiny FCA v regionu EMEA.
  • Rozšíření péče o zákazníky skupiny FCA díky mobilním aplikacím, novým možnostem vsekci MyBrand a sociální síti Twitter.
  • Premiéru má systém UConnectTM LIVE s novou 7" HD dotykovou obrazovkou s tabletovým efektem.
  • Mopar® Vehicle Protection - „Feeling Good, Driving Happy".

 

Mopar®, značka skupiny FCA zaměřená na příslušenství, služby, péči o zákazníky a originální náhradní díly, představuje v Ženevě nové kolekce příslušenství i rozsáhlé služby věnované zákazníkům. V expozicích jednotlivých značek skupiny předvede veřejnosti širokou škálu produktů, které jsou zákazníkům nabízené v době nákupu vozidla nebo v pozdějších fázích a dovolují maximální personalizaci.  

 

Řada exkluzivního příslušenství pro modely značek Fiat, Jeep® a Alfa Romeo

Na autosalonu v Ženevě bude k vidění řada příslušenství přímo na modelech Fiat 500X, Fiat 500L, Fiat 124 Spider, Jeep® Renegade a na nové Alfě Romeo Giulietta. Jedná se sice o malý, ale o to významnější vzorek produktů, které jsou šité na míru každému vozidlu tak, aby byly v dokonalé harmonii s jeho technickými a stylistickými vlastnostmi a umožňovaly jeho maximální personalizaci.

Jeden ze dvou modelů Fiat 124 Spider vystavených v Ženevě je vybaven příslušenstvím a doplňky značky Mopar®, které připomínají původní model 124 Spider: počínaje nosičem na víku zavazadlového prostoru, který svou povrchovou úpravou koresponduje s matně stříbrnými kryty vnějších zpětných zrcátek, a konče novými litými koly, které stylisticky vycházejí z původních kol historického modelu. Pro model 500X vytvořil Mopar® specifickou řadu příslušenství, která činí nový crossover Fiatu ještě osobitějším. Návštěvníci ženevského autosalonu budou moci obdivovat stupeň výbavy Lounge v bílém odstínu karoserie Gelato s praktickým pracovním držákem tabletu, který je připevněn k přednímu sedadlu. Řadu příslušenství navrženého značkou Mopar® doplňují koberečky s logem na kovovém štítku a čepičky ventilků kol Fiat.

 

V expozici značky Fiat bude k vidění rovněž model 500L s originálním příslušenstvím, které zvýrazňuje jeho praktickou a na rodinu orientovanou povahu. Jedná se například o specifické dětské autosedačky, které činí cestování s dětmi jednodušším a bezpečnějším, nebo organizér v zavazadlovém prostoru, který umožňuje praktické uspořádání ložné plochy. Sportovní pedály a chromovaná opěrka nohy pak interiéru dodávají sportovní nádech. Pozornost bude nepochybně poutat také Jeep® Renegade Trailhawk, ultimativní off-road, který vyniká lesklými černými detaily na dveřích, masce chladiče a krytech vnějších zpětných zrcátek.

Vozidlo má extrémní offroadový charakter, za což vděčí řadě příslušenství seskupeného ve výhodných paketech umožňujících personalizaci doslova na míru.

A nakonec je zde expozice značky Alfa Romeo, kde se Mopar® pochlubí příslušenstvím pro novou Giuliettu, jako například karbonovými kryty vnějších zpětných zrcátek. Výstavní stěna pak bude prezentovat doplňky vytvořené pro modely Alfa Romeo 4C, Giulietta a Giulia. Posledně jmenovaný model se může pochlubit sportovním volantem v kombinaci karbonu a Alcantary nebo kryty vnějších zpětných zrcátek a opěrkou nohy z uhlíkového kompozitu.

 

Vysoce kvalitní oficiální značkové předměty Fiat, Alfa Romeo a Abarth

Návštěvníci ženevského autosalonu objeví v expozicích značek skupiny FCA nové kolekce oficiálních značkových předmětů věnované novému Fiatu 500, novému Fiatu 124 Spider, ale i modelům značek Alfa Romeo a Abarth. Tyto fascinující produkty byly navržené a vyrobené pro všechny příznivce značek skupiny FCA a dokonale vyjadřují jejich životní styl.

Pro jednu z hvězd expozice značky Fiat, model 124 Spider, vznikla kolekce, která naplňuje požadavky všech milovníků pohodového trávení volného času a která je charakteristická špičkovou elegancí a originalitou. Řidiči jistě ocení kožené rukavice v dvoutónovém odstínu. Nemluvě pak o výhodné sadě jemných cestovních zavazadel z textilie Sonnenland, to znamená ze stejného materiálu, z jakého je vyrobena plátěná střecha vozu, doplněné koženými detaily. Pro nosič zavazadel je určen pevný kufr čalouněný kůží a textilií Sonnenland. Ve spolupráci se společností Italia Independent vznikly exkluzivní brýle, jejichž design odráží detaily vozu a které jsou charakteristické originální grafikou.

Obchod značky Mopar® v expozici Fiatu nabídne novou kolekci věnovanou novému modelu 500 a navrženou ve spolupráci se stylistickým centrem značky. Kolekce, která sleduje zejména požadavky mladší klientely, se vyznačuje nápaditostí a exkluzivitou. Zahrnuje módní předměty, jako jsou mikiny s integrovanými sluchátky, které umožňují pohodlný poslech hudby, nebo produkty určené ženám, jako jsou kabelky z technické tkaniny s exkluzivními vzory vybavené dobíjecí bankou pro chytré telefony.

V Ženevě se představí nová kolekce oficiálních značkových předmětů Alfy Romeo, která byla inspirovaná novým logem a navržená ve spolupráci se stylistickým centrem značky. Jedná se o technicky velmi vyspělé produkty vyrobené ze špičkových materiálů, jakými jsou karbon, hliník nebo Nycrotech. Kolekce zahrnuje oděvy, kde je hlavní položkou víceúčelová bunda z nepromokavého softshellu, kožené výrobky, jako brašny Unisex vyrobené z high-tech materiálu a kůže s broušeným kovovým povrchem, a nakonec různé příslušenství v podobě peněženek nebo klíčenek.  

Abarth bude v Ženevě prezentovat novou řadu oficiálních značkových předmětů v boxech používaných pro balení tuningových sad. Řada je inspirovaná ikonickými boxy používanými pro přepravu náhradních dílů, jež jsou symbolem originální DNA značky. Základní kolekce v ryzím stylu Abarth je vyrobena z borovicového dřeva a zahrnuje linii Officine a speciální příslušenství Home & Design. Obchod Mopar® zřízený v expozici značky Abarth bude hostit řadu různých kolekcí vytvořených ve spolupráci s prestižními značkami, jakými jsou Breil a Kappa, a speciální kolekci věnovanou modelu 695 Biposto.

Vybrané předměty inspirované modelem Abarh 124 spider jsou vyrobené z prémiových materiálů a zušlechtěné špičkovými detaily, jaké dokáže nabídnout pouze nejlepší italský design.

 

Mopar® Owner Centre, platforma pro zákazníky značek FCA v regionu EMEA

Platforma Mopar® Owner Centre, oceněna v italské anketě věnované internetové a interaktivní komunikaci Interactive Key Award, nabízí zákazníkům rozsáhlý obsah týkající se péče a údržby vozidel Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth a Jeep®.

 

Obsah, který je veřejně dostupný a zahrnuje více než 8000 stránek, nabízí kompletní řadu informací o světě poprodejních služeb: od služeb po příslušenství, od originálních dílů po péči o zákazníka, od e-shopu se značkovými předměty (online pro Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Jeep® a Mopar®) po dokumentaci a technickou část. Program Mopar® Owner Centre je nyní nabízen na 20 trzích regionu EMEA: v Itálii, Španělsku, Belgii, Lucembursku, Francii, ve Velké Británii, v Německu, Nizozemí, Polsku, Portugalsku, Švédsku, Rakousku, Švýcarsku, Irsku, Řecku, Maroku, Dánsku, Jižní Africe, Rusku a Srbsku.

Po zaregistrování svého vozu ve vyhrazené sekci MyBrand dostupné z příslušných portálů jednotlivých značek (MyFiat, MyLancia, MyJeep® a MyAbarth) mohou zákazníci FCA přistupovat k řadě služeb a exkluzivnímu obsahu, jako i speciálním nabídkám s kompletními a vysoce personalizovanými asistenčními službami.

Sekce MyBrand je nyní k dispozici v 15 zemích: Itálie, Francie, Španělsko, Německo, Polsko, Nizozemí, Belgie, Řecko, Dánsko, Portugalsko, Velká Británie, Irsko, Švédsko a Švýcarsko. Pro další podrobností navštivte stránky http://www.mopar.eu/eu/owner/

 

Péče o zákazníky FCA formou digitální komunikace

V expozici na mezinárodním autosalonu v Ženevě se představí aplikace Customer Care, která v Evropě zaznamenala již přes 478 000 stažení. Ciao Fiat Mobile, Lancia Everywhere Mobile, Alfa Romeo InfoMobile, I am Jeep® Mobile a Abarth24h Mobile jsou aplikace, které jsou k dispozici zdarma v pěti jazycích pokrývajících 15 evropských zemí. Ke stažení jsou na App Store i Google Play a nabízí užitečné informace a snadnou a rychlou asistenci.

Navíc na twitterových stránkách @Fiat Care, @Alfa RomeoCare, @Lancia Care a @Jeep® Care vyhrazených pro asistenci mohou zákazníci najít podporu díky specializovanému týmu operátorů. K dispozici jsou pro italské, francouzské, německé a anglické zákazníky a v polovině roku 2016 se rozšíří i o Španělsko.  

Od poloviny prosince byla komunikace mezi zákazníky a oddělením péče o zákazníky zdokonalena a doplněna o nové funkce. V sekcích MyAlfaRomeo a MyJeep® na internetových stránkách fiat.it a alfaromeo.it, mohou návštěvníci chatovat s oddělením péče o zákazníky. Tým specializovaných operátorů je připraven poskytnout informace o produktech a službách všem zákazníkům zaregistrovaným ve vyhrazeném prostoru MyJeep® a MyAlfaRomeo.

 

Systém UConnectTM LIVE, nejnovější verze infotelematiky

Již několik měsíců nabízí systém UConnectTM i některé specifické funkce související se značkou Mopar®. Nejnovější vývojová verze infotelematického systému s 5-, 6,5- a 7palcovou dotykovou obrazovkou (poslední z nich představuje nejnovější koncepci a je charakteristická 7palcovým HD displejem s tabletovým ovládáním) zahrnuje služby UConnectTM LIVE. Všechna tři zařízení UConnectTM LIVE sdílejí společné prvky: hands-free prostřednictvím technologie Bluetooth, rozpoznávání hlasu a řadu hudebních voleb kromě AM/FM rádia.

Řidič může připojit svá externí multimediální zařízení prostřednictvím vstupu USB nebo 3,5milimetrového vstupu (Jack), případně streamovat hudbu z kompatibilních chytrých telefonů pomocí Bluetooth. Systém je rovněž vybaven čtečkou SMS zpráv pro přečtení došlé textové zprávy na kompatibilní telefony využívající technologii text-to-speech. Na přání je k dispozici digitální tuner DAB a vestavěná navigace TomTom 3D.

Systém UConnectTM 7" HD LIVE nabídne během několika málo měsíců také aplikace CarPlay a Android AutoTM.

Aplikace Apple CarPlay umožňuje řidiči používat iPhone ve vozidle tím nejintuitivnějším způsobem. Apple CarPlay propojuje iPhone s obrazovou a ovládacími prvky vozu. Uživatelé budou moci uskutečňovat hovory, přistupovat ke svým hudebním souborům, odesílat a přijímat textové zprávy, získávat informace o trase a mít řadu dalších možností, aniž by byla jakkoliv snížena jejich pozornost při řízení. 

Aplikace Android Auto poskytuje řidiči užitečné informace zorganizované do jednoduchých karet, které se objevují pouze v případě potřeby. Tato funkce umožnuje přístup k mapám Google s hlasovým naváděním k cíli, s dopravními informacemi v reálném čase a naváděním do jízdních pruhů či k hudbě Google Play Music a dalším hudebním službám. Nechybí možnost uskutečňovat telefonické hovory a přijímat či odesílat textové zprávy při ničím nerušené pozornosti při řízení.

Android Auto a Google Play Music jsou registrované ochranné známky společnosti Google Inc.

 

Služby UConnectTM LIVE představené poprvé v dubnu 2015 u modelu Fiat 500X doslova ohromí. Prostřednictvím dotykové obrazovky umožňují řidiči sledovat a ovládat řadu aplikací navržených a adaptovaných pro použití ve voze, díky čemuž se řidič může soustředit na jízdu. Stačí si pouze stáhnout aplikaci UConnectTM LIVE do svého chytrého telefonu (z Apple Store nebo Google Play Store).

Služby UConnectTM LIVE tvoří tři hlavní kategorie, Infotelematika, Navigace a Úspora/Účinnost, které dále obsahují řadu aplikací.. První kategorie nabízí prostřednictvím dotykové obrazovky přímý přístup k aplikaci TuneIn nabízející přes 100 000 internetových rádií z celého světa, dále ke službě Deezer s internetovou hudbou čítající více než 35 milionů skladeb, zprávám Reuters s nejnovějšími zprávami z celého světa a sociálním sítím Facebook a Twitter, díky čemuž můžete zůstat ve spojení se svými přáteli. Přistupovat lze také k eco:Drive (pokud je k dispozici). Jedná se o aplikaci zaměřenou na zlepšení stylu jízdy, která vede ke snížení spotřeby paliva až o 16 % a navíc se významnou měrou podílí na redukci emisí CO2. To vše prostřednictvím tipů na zlepšení stylu jízdy v reálném čase.

Kategorie Navigace je k dispozici u vozidel vybavených systémy UConnectTM 5" Radio Nav LIVE a UConnectTM 6,5" Radio Nav LIVE a nabízí služby TomTom LIVE s hlasovým ovládáním a velmi kvalitními dopravními informacemi. Díky zkušenostem TomTom v oblasti navigace a dopravním informacím pokrývajícím přes 100 milionů kilometrů silnic s denní aktualizací je cestování mnohem efektivnější a nabízí kvalitnější informace. Navigační systém se aktualizuje každé dvě minuty. S vysoce rozvinutým systémem zpracování poskytuje UConnectTM nejrychlejší trasy a nejpřesnější odhad příjezdu do cíle. Vedle informací o dopravě v reálném čase získávají uživatelé také varování o pevných nebo mobilních radarech a mohou využít vyhledávání bodů zájmu TomTom Search&Go nebo předpověď počasí, samozřejmě opět v reálném čase.

Prostřednictvím kategorie Úspora/Účinnost lze přistupovat přímo do my:Car, kde jsou k dispozici ohlášení blížící se údržby či interaktivní uživatelská příručka. Tyto funkce umožňují řídit údržbu vozidla tím nejlepším způsobem. V případě, že je prostřednictvím Bluetooth připojen chytrý telefon, jsou nejdůležitější varovná hlášení automaticky odesílaná na osobní účet UConnectTM LIVE, což činí údržbu ještě jednodušší.

 

Mopar® Vehicle Protection - „Feeling Good, Driving Happy"

Mopar® Vehicle Protection nabízí služby garantované skupinou Fiat Chrysler Automobiles, které zaručují zákazníkům maximální klid na duši, a to díky velmi rozsáhlému krytí poruch mechanických komponent a důmyslným servisním plánům - v různých dobách trvání a počtu kilometrů. Jejich prostřednictvím lze udržovat vůz v perfektním stavu a za velmi konkurenceschopné ceny.

Uživatelé se mohou spolehnout také na širokou škálu služeb péče o zákazníky zprostředkované vysoce kvalifikovanými techniky, kteří používají výhradně originální náhradní díly.

Zákazníci mohou využít následující volby:

  • Maximum Care: pokrytí mechanických a elektronických komponent s prodlouženou zárukou na vozidlo;
  • Powertrain Care: rozšiřuje záruku vozidla na krytí mechanických komponent motoru, převodového ústrojí a hnacího řetězce;
  • Top Care - nejkomplexnější plán, který rozšiřuje záruční a servisní programy údržby;
  • Easy Care - předplacené plány údržby za konkurenceschopné ceny;
  • Essential Care - pro vozidla do 8 let, nabízí dva roky silniční asistence, slevové kupóny na náhradní díly a řadu pravidelných prohlídek;
  • Oil Care - soubor poukázek pokrývajících výměnu oleje a filtrů.

 

Kromě toho Mopar® nabízí silniční asistenční služby v rámci celé Evropy. Hodnota plánů údržby může být navíc při prodeji vozu převedena na nového vlastníka vozu.

 

 

poslední videa

pokroČilé vyhledávání

Hledat...

Od
Komu
Hledat

Související obrázky


Priložené soubory