01 Březen 2017

MOPAR® na mezinárodním autosalonu v Ženevě 2017

 

  • V záři reflektorů se představí Mopar® One, vzrušující Jeep Wrangler s paketem stoprocentně schváleným k provozu na pozemních komunikacích, který byl navržen pro zlepšení off-roadového výkonu.
  • „Ve vašich službách": Mopar stojí na straně zákazníků už 80 let.
  • „Originální příslušenství": exkluzivní příslušenství pro značky skupiny FCA.
  • Digitální platformy Mopar a online rezervace: svět poprodejních služeb FCA na dosah ruky.
  • FCA Customer Care: zákazník v centru pozornosti.
  • Mopar Vehicle Protection: více svobody, větší hodnota.
  • Mopar 4 Fleet: služby B2B.

 

Na letošním autosalonu v Ženevě se návštěvníkům opět představí Mopar, globální značka, která doprovází zákazníky skupiny Fiat Chrysler Automobiles prostřednictvím služeb a podpory v souvislosti s výkonem, bezpečností a personalizací. V expozicích jednotlivých značek skupiny FCA bude veřejnost moci obdivovat řadu produktů nabízených zákazníkům při nákupu vozidla nebo později pro jeho další personalizaci, ať už prostřednictvím služeb nebo příslušenství. Zvláštní pozornost si zaslouží paket Mopar® One, který byl vytvořený pro maximalizaci off-roadového výkonu. Jedná se o ucelenou řadu doplňků Mopar pro zákazníky, kteří hledají to nejlepší ve smyslu stylu, bezpečnosti a výkonu.

 

Mopar® One, paket 100procentně schválený k provozu na pozemních komunikacích pro zlepšení offroadového výkonu

V expozici značky Jeep se představí model Jeep Wrangler Rubicon vybavený vznětovým přeplňovaným motorem 2.8 l o výkonu 200 k a pětistupňovou automatickou převodovkou. Pozornost bude poutat nepochybně i originálním odstínem Blue Chief, který vzdává hold kultovnímu modelu Jeep Cherokee Chief z roku 1977 a také paketem příslušenství Mopar® One. Jedná se o sadu stoprocentně schválenou k provozu v Evropě. Mopar® One je odpovědí na potřeby nadšených a náročných zákazníků a představuje důležitý milník v růstu značky.

Paket Mopar® One, který bude k dispozici u prodejců značky Jeep od března tohoto roku zahrnuje sadu pro zvýšení podvozku o 2 palce, stabilizátor a černá litá kola 17" x 8.5" Performance Gladiator, větší pneumatiky Hankook Dynapro 265/75 R17, přední a zadní zástěrky kol, černé víčko palivové nádrže a logo Mopar.

Prostřednictvím konfigurátoru modelu Wrangler na oficiálních internetových stránkách značky Jeep si mohou uživatelé prohlédnout seznam příslušenství a k vozidlu přidat paket Mopar® One. V koutku Mopar v expozici Jeep se mohou návštěvníci těšit na 3D digitální zážitek, nakonfigurovat si svůj Wrangler Rubicon včetně paketu Mopar® One a volit další vybrané příslušenství navržené pro zlepšení vzhledu vozidla. Nakonec mohou svou finální konfiguraci sdílet na sociálních sítích.  

Kromě jedinečného paketu Mopar® One bude vystavený Jeep Wrangler zušlechtěný i sadou dalšího příslušenství, například kapotou s výdechy, předními polovičními dveřmi v barvě karoserie, černou maskou chladiče a černou mřížkou, černými bočními stupačkami a prahovými lištami, černou světelnou rampou s halogenovými světlomety pro jízdu v terénu, kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě karoserie, předními a zadními gumovými rohožemi, černými lištami v interiéru a koncovkou výfuku.

 

Mopar: Ve vašich službách

Osmdesát let od založení prošla americká značka přeměnou, která vedla k nové filozofii, jež nejlépe vystihuje nový slogan. Mopar se tak zavazuje stát vždy na straně zákazníků a reagovat na jejich potřeby a touhy. Nový slogan „At your service" vyjadřuje zaměření služeb a produktů na zákazníka. Díky přítomnosti na více než 150 trzích světa a rozsáhlé síti autorizovaných dílen, které jsou na vrcholu technických dovedností a odborných znalostí, je Mopar schopen poskytnout ty nejlepší produkty v dané oblasti. Nabídka je skutečně bohatá a sahá od nepřeberného množství příslušenství a originálních náhradních dílů až po servisní smlouvy a péči o zákazníka. To vše pomáhá zajistit dokonalou péči jak o vozidlo, tak i zákazníka a tím také kvalitu a bezpečnost originálních produktů, které byly vytvořené stejnými konstrukčními týmy, jaké navrhovaly samotné vozidlo. Mopar je tak ideálním a důvěryhodným partnerem všech vlastníků vozidel skupiny FCA.

 

„Originální příslušenství": exkluzivní příslušenství pro značky skupiny FCA

Kromě modelu Wrangler Rubicon vybaveného paketem Mopar® One uvidí návštěvníci ženevského autosalonu dva další „moparizované" modely Jeep: Renegade a Cherokee. První z nich je vyveden v odstínu Granite Crystal a je doplněný o matně černé kryty vnějších zpětných zrcátek a masku chladiče, zatímco model Cherokee Overland je charakteristický odstínem Light Brownstone a je vybaven odnímatelnými střešními nosiči, držákem lyží a snowboardů a chromovanými kryty vnějších zpětných zrcátek.

Návštěvníci budou moci objevit také doplňky instalované na dalších modelech vystavených na ženevském autosalonu - zejména na modelech Alfa Romeo Giulietta, Giulia, Stelvio, Fiat 124 spider, 500X Cross a pick-upu Fullback Cross -, které poskytují významný vzorek z rozsáhlého portfolia doplňků Mopar. Ve všech případech se jedná o vysoce kvalitní produkty, které jsou v dokonalém souladu s vozidlem, protože byly navrhované ve spolupráci s designerskými týmy jednotlivých modelů: jedná se o velmi pevné pouto, které může zaručit pouze výrobce, jakým je skupina FCA. Alfa Romeo Giulietta v červeném odstínu Alfa je charakteristická prvky z uhlíkového kompozitu, jako například zadním spoilerem a kryty vnějších zpětných zrcátek. Vůz doplňují rovněž osvětlená prahová lišta, větší koncovky výfuku a černé prahové nástavce s červenými vložkami Alfa. Stejně nezaměnitelným stylem se vyznačuje i Alfa Romeo Giulia ve verzi Quadrifoglio v červeném odstínu a s doplňky z uhlíkového kompozitu. Jedná se o výrazný prvek V na masce chladiče, kryty vnějších zpětných zrcátek, osvětlené prahové lišty a specifickou hlavici řadicí páky. Stelvio v modrém odstínu Misano využívá exkluzivní barevné doplňky včetně tmavého leštěného Mironu, například symbol V na masce chladiče, kryty vnějších zpětných zrcátek, zadní ochranná část a 20" litá kola.

Veřejnost bude jistě lákat i model Fullback Cross, který se představí v expozici značky Fiat. Vůz je vybavený asistovaným otevíráním zadního víka a stupačkou nákladového prostoru, jež zlepšuje přístup k velkorysé ložné ploše. Výbavu doplňuje chromovaná prahová lišta a gumové rohože. V neposlední řadě je zde Fiat 124 Spider ve verzi Europa, který obohatí expozici Fiatu. Vůz vyniká exkluzivním příslušenstvím Mopar včetně historicky laděných litých kol, stříbrných krytů zrcátek a specifického červeného loga 124. Model 500X Cross je charakteristický chromovaným příslušenstvím, jako jsou boční lišty, lišta na kapotě a kryty vnějších zpětných zrcátek.

 

Digitální platformy Mopar a online rezervace: svět poprodejních služeb na dosah ruky

Firemní internetové stránky značky Mopar (http://www.mopar.eu) prošli modernizací a dostaly nový design zdůrazňující produkty a služby určené majitelům vozidel skupiny Fiat Chrysler Automobiles. Nové rozhraní, které bylo optimalizované pro použití mobilních zařízení zaručuje snadný přístup k široké škále informací počínaje historií značky a servisními smlouvami konče. Samozřejmě je velká pozornost věnovaná i světu originálních náhradních dílů a personalizace.

Nový vzhled stránek usnadňuje vyhledávání příslušenství pro jednotlivé modely, nalezení nejbližšího dealera nebo dílny případně odeslání zprávy týmu, který je připravený a ochotný zodpovědět jakékoliv dotazy. Mopar.eu je k dispozici v italštině, angličtině, francouzštině, němčině a španělštině.

 

Po zaregistrování svého vozidla na jedné z platforem MyBrand - privátních sekcích dostupných ze stránek značek skupiny Fiat Chrysler Automobiles - mohou majitelé a uživatelé přistupovat k řadě služeb, exkluzivnímu obsahu a speciálním promo akcím, které spolu s inovativními nástroji zlepšují celkovou zkušenost s vozidlem. K dostupným službám se již brzy přidá online rezervace, která zákazníkům FCA umožní smluvit si schůzku v autorizované dílně online. Tato funkce je vyhrazená pro registrované uživatele a dovoluje jim nahlížet do kalendáře všech dealerů pro okamžitou rezervaci v požadovaném čase a dni. Sekce myBrand jsou k dispozici v 16 zemích: Itálii, Francii, Španělsku, Německu, Polsku, Nizozemí, Belgii, Řecku, Dánsku, Portugalsku, Velké Británii, Rakousku, Irsku, Švédsku, Švýcarsku a Jižní Africe.

 

FCA Customer Care: lepší péče pro klienty

Operátoři zákaznického centra FCA Customer Services Centre efektivně a zdvořile poskytují zákazníkům informace o modelech a službách, prodejní a servisní síti, jako i pomoc při řešení případných nahlášených problémů. Kvalifikovaní a odborní operátoři obslouží zákazníky tak rychle, jak je to jen možné a podají jim zcela vyčerpávající informace. Na hlavních trzích je služba aktivní (nikoliv jen silniční asistence) 24 hodin denně a sedm dní v týdnu. Služba Alfa Care má pro majitele vozidel Quadrifoglio, Stelvio, 4C a 8C vyhrazené speciální číslo a poskytuje specifické služby.

Pilotní projekt byl zahájen v únoru ve Velké Británii a v Německu pro značky Alfa Romeo, Jeep a Abarth. Tým vysoce kvalifikovaných a specializovaných operátorů je v pohotovosti, aby se ještě víc přiblížil potřebám prémiových zákazníků.

FCA Customer Care zahrnuje rovněž digitální asistenci díky funkci chatování v prostoru myBrand a na Twitteru. Mopar se snaží držet krok s dobou i ve smyslu komunikačních kanálů. Od ledna 2016 mohou zákazníci v sekcích myAlfaRomeo a myJeep na stránkách www.alfaromeo.it a www.jeep-official.it komunikovat s oddělením péče o zákazníky prostřednictvím chatu. Tento kanál se od července 2016 rozšířil i na sekce myLancia, myFiatProfessional a myAbarth, od prosince 2016 také na myFiat. Tým specializovaných operátorů poskytuje informace o produktech a službách v reálném čase všem registrovaným uživatelům v daných vyhrazených prostorech.

Kromě toho mohou zákazníci najít podporu pro své požadavky prostřednictvím twitterového účtu: @FiatCare, @AlfaRomeoCare, @LanciaCare a @JeepCare. Tato služba je momentálně dostupná v Itálii, Francii, Německu a ve Velké Británii.

S více než 595 000 staženími v celé Evropě jsou mobilní aplikace Ciao Fiat Mobile, Lancia Everywhere Mobile, Alfa Romeo InfoMobile, I am Jeep® Mobile a Abarth24h Mobile k dispozic zdarma v pěti jazycích a v 15 evropských zemích, a to jak na App Store, tak i na Google Play. Aplikace nabízejí snadný a rychlý přístup k užitečným informacím a asistenci.

 

Mopar Vehicle Protection: více svobody a větší hodnota

„At Your Service", nový slogan značky Mopar znamená rovněž cestování s klidem na duši, a to díky působivé škále servisních smluv nabízených v rámci Mopar Vehicle Protection pro všechna vozidla skupiny FCA včetně užitkových. Posláním této služby je zprostředkovat více svobody a větší hodnotu.

Mopar Vehicle Protection zajišťuje, že vozidla jsou servisovaná vysoce kvalifikovanými a specializovanými techniky v autorizovaných servisních centrech FCA za využití odpovídajícího vybavení a nástrojů a samozřejmě originálních náhradních dílů.

Mopar Vehicle Protection bere v úvahu také to, že každý zákazník je jiný, což je důvod, proč nabízí speciální řadu produktů šitou na míru každému zákazníkovi, ať už soukromému, malému podnikateli či flotile.

Mopar Vehicle Protection zaručuje, že vozidlo bude udržováno v dokonalé kondici díky široké řadě servisních smluv garantovaných skupinou FCA a navržených tak, aby zajistili potěšení z jízdy s naprostým klidem na duši.

Servisní smlouvy byly představené v roce 2012 v Itálii a ve Španělsku a nyní jsou k dispozici pro všechny značky skupiny FCA v 40 zemích regionu EMEA. Produktové portfolio značky Mopar zahrnuje širokou a flexibilní řadu prodloužených záruk a servisních plánů. Každý plán přitom nabízí různé možnosti ve smyslu doby trvání či kilometrového proběhu a byl navržen tak, aby naplnil požadavky nejrůznějších zákazníků, čímž zajišťuje, že vozidlo pracuje efektivně, a tak dlouho, jak je to jen možné. Tyto smlouvy zahrnují:

 

  • prodloužené záruky MAXIMUM CARE navržené pro krytí všech mechanických a elektrických součástí smaximálním prodloužením standardní záruky výrobce až o tři roky;
  • předplacené plány údržby EASY CARE, které zmrazí ceny za pravidelnou údržbu až na pět let, což zákazníkům umožňuje, aby pravidelnou údržbu nikdy nezanedbali.

 

Servisní smlouvy Mopar Vehicle Protection mohou být podepsané při nákupu nového vozidla, a pokud to zákazník vyžaduje, může být platba zahrnutá do finančního řešení FCA Bank, nebo jakékoliv jiné finanční společnosti.

Smlouvy EASY CARE mohou být podepsané kdykoliv před první servisní prohlídkou, zatímco MAXIMUM CARE lze podepsat do 24 měsíců od data první registrace vozu.

Servisní smlouvy pro fleetové zákazníky jsou navržené tak, aby naplnili potřeby všech profesionálů a optimalizovali použití vozidel.

Další informace o servisních smlouvách dostupných u všech dealerů a v autorizovaných dílnách FCA a jsou k dispozici na značkových internetových stránkách v sekci Mopar Vehicle Protection a Mopar Owner Centre (www.Mopar.eu).

Po zaregistrování vozidla v sekci myBrand získají zákazníci přímý přístup k exkluzivním službám určeným pro daný vůz a navrženým tak, aby učinili požitek z jízdy naprosto jedinečným.

 

Mopar 4 Fleet: služby B2B  

V oblasti Fleet&Business dochází v posledních letech k ohromnému nárůstu. Tím se zvyšuje i pozornost skupiny FCA na tyto zákazníky, o čemž svědčí i investice do nových produktů. Nové modely představené skupinu FCA jsou více orientované na flotily, díky čemuž se pokrytí trhu zvětšilo z 52 na 77 %.

Mopar adresuje slogan „At Your Service" i této významné skupině zákazníků a buduje nástroje a služby zaměřené na lepší profilování těchto klientů, a to jak ve smyslu oddělení péče o zákazníky, tak i v digitálním světě. Díky specializovaným službám tak dokáže uspokojit i jejich specifické požadavky.

Služby Mopar4Fleet jsou k dispozici v 10 hlavních evropských zemích prostřednictvím specializovaného personálu s cílem zlepšit interakci se zákazníky Fleet&Business zejména pomocí:

  • POROZUMĚNÍ ZÁKAZNÍKA: zlepšuje znalost o zákaznících a schopnost jejich správné identifikace;
  • OBCHODNÍCH PODMÍNEK: vyhrazená specifická obchodní nabídka a obchodní podmínky;
  • SNÍŽENÍ PROSTOJŮ VOZIDEL: minimalizace prostojů vozidla zvláště u zákazníků, pro které je automobil jedním z hlavních pracovních nástrojů;
  • NÁSTROJŮ A KOMUNIKACE: posílení kanálů komunikace se zákazníky a poskytnutí všech nástrojů, jež zjednoduší správu jejich vozového parku;
  • VYBRANÉ SÍTĚ: rozvoj společného prodejního a poprodejního programu s cílem identifikovat dealery schopné poskytovat šp

 

poslední videa

pokroČilé vyhledávání

Hledat...

Od
Komu
Hledat

Související obrázky


Priložené soubory