16 Prosinec 2016

„Ve vašich službách": Mopar je ještě více na straně zákazníků

 

  • Nový slogan vyjadřuje produkty a služby Mopar zaměřené na zákazníky.
  • Tato změna bude použita pro všechnu firemní komunikaci, služby a produkty v celém regionu EMEA. 
  • Vzrušující video demonstrující závazek značek FCA všem oblastem poprodejních služeb, který je v dokonalém souladu s novým sloganem „Ve vašich službách".

 

„Ve vašich službách": tři jednoduchá slova symbolizují celý svět Moparu, oficiálního servisního partnera všech značek skupiny Fiat Chrysler Automobiles, který nabízí nejlepší produkty a služby pro údržbu, vylepšení a personalizaci vozidel. Všechny služby, originální náhradní díly a příslušenství jsou v souladu s kvalitativními a bezpečnostními standardy.

Mopar je na straně zákazníků po celou dobu jejich zážitku z jízdy. „Ve vašich službách" je nový slogan značky, který označuje evoluci v její strategii a bude použitý ve všech komunikačních kanálech - firemních, servisních i produktových - v celém regionu EMEA. Vzrušující nové video ukazující, jak je značka vždy ve službách zákazníka, naleznete na odkazu http://video.moparpress-europe.com/p/it/en/mopar/post/30990.

„Slogan „At your service" vyjadřuje náš závazek nabízet kompletní služby a zprostředkovat výjimečnou zkušenost všem zákazníkům, kteří se rozhodnou žít s námi," shrnul Santo Ficili, ředitel Mopar Service, Parts & Customer Care pro region EMEA. „S tímto sloganem slibujeme řešení jejich potřeb a naplnění ambicí stát se jejich věrným přítelem a silným spojencem na cestách."

V roce 2012 se Mopar svým sloganem „Více péče pro váš vůz" zaměřil na vozidlo. Dnes nový slogan „Ve vašich službách" dává jasně najevo vývoj poslání značky Mopar ve smyslu zlepšení dojmu zákazníka a nabídky skutečné profesionality, jež ale bude dostupná všem zákazníkům. Kampaň měla premiéru na mezinárodním autosalonu v Boloni, kde značka předvedla expozici nabitou možnostmi personalizace, produkty a službami.

Mopar nabízí celou řadu doplňků šitých na míru vozidlům skupiny. Produkty v katalogu jsou jedinečné, protože byly vyvinuté přímo s konstrukčními týmy, které vyvíjely jednotlivá vozidla. V souladu se sloganem „Ve vašich službách" dostanou firemní internetové stránky mopar.eu novou grafiku, aby tak mohly lépe sloužit zákazníkům, prodejcům i dílnám. Obsah bude přeorganizovaný tak, aby představil svět a hodnoty značky Mopar jednoduchým a interaktivním způsobem. Stránky mopar.eu poskytnou snadný přístup k funkci vyhledávání nejbližšího prodejce, možnost nahlášení problémů specializovanému týmu pro podporu a poskytnutí pomoci při objevování příslušenství určeného pro vozidla skupiny FCA. K dispozici bude také prostor vyhrazený pro údržbu, originální díly, plány záruky a celý sortiment poprodejních produktů a služeb FCA. Poprodejní informace věnované jednotlivým značkám FCA a vyhrazené oblasti s exkluzivními službami a nabídkami pro majitele vozidel Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Jeep®, Abarth a Fiat Professional budou dostupné po pár kliknutích myší.
Internetové stránky mopar.eu budou již brzy k dispozici v italštině, angličtině, francouzštině, němčině a španělštině.

V autorizovaných servisech získají zákazníci rychlé a odborné opravy s vědomím, že se mohou spolehnout na kvalitu originálních náhradních dílů. Kromě vysoké profesionality techniků a vynikající kvality všech produktů se FCA může spolehnout na efektivitu 21 distribučních center náhradních dílů Mopar, která zajišťují okamžité dodávky v celém regionu EMEA. To demonstruje například bronzová medaile World Class Logistic v roce 2015, jež byla udělena distribučnímu centru ve Volveře v blízkosti Turína.

Další silnou stránkou Moparu je péče o zákazníky. Operátoři zákaznického centra v Arese odpovídají na dotazy a řeší problémy zákazníků skupiny FCA v 22 zemních, a to až v 25 jazycích. To vše doplňuje rychlost a transparentnost.

Pro zajištění potěšení z jízdy a celkového klidu mysli nabízí Mopar servisní smlouvy Mopar Vehicle Protection zahrnují širokou a flexibilní řadu prodloužených záruk a servisních plánů, které mohou být převedené na nového majitele v případě prodeje vozidla. Každý plán nabízí různé možnosti ve smyslu doby trvání a kilometrového proběhu a byl navržen pro naplnění různých jízdních požadavků jednotlivých zákazníků. To zajišťuje, že vozidlo pracuje efektivně, jak je to jen možné, a to v dlouhodobém horizontu.

 

Turín, 16. prosince 2016

 

poslední videa

pokroČilé vyhledávání

Hledat...

Od
Komu
Hledat

Priložené soubory